Marketplace Black Red White podsumowuje 5 miesięcy działalności.
Ponad 80 tys. nowych SKU i 25 000 zrealizowanych zamówień. Po pięciu miesiącach od startu marketplace Black Red White podsumowuje wyniki, jakie przyniosło uruchomienie pierwszej w Polsce platformy sprzedażowej z kategorii Dom i Ogród.
Minęło zaledwie 5 miesięcy od uruchomienia marketplace, a Black Red White już teraz podsumowuje pierwsze osiągnięcia. Platforma może pochwalić się publikacją ponad 80 tys. nowych SKU oraz zwiększeniem ilości kategorii do ponad 500. Marketplace Black Red White już teraz zrzesza ponad 90 sprzedawców, którzy obsłużyli powyżej 25 000 zamówień. Sieć ma jednak apetyt na znacznie więcej i stale poszerza portfolio partnerów biznesowych.
Wspólnie z naszymi partnerami chcemy zmieniać rynek wyposażenia wnętrz zwłaszcza w kanale online. Dążymy do tego, aby nasza oferta była nie tylko najszersza, ale też najbardziej jakościowa dla blisko 2 mln klientów odwiedzających stronę Black Red White. Wszystkie nasze działania koncentrują się wokół Klienta. Dokładamy wszelkich starań, by uspójnić doświadczenia zakupowe, niezależnie od tego, czy klient dokonuje zakupu produktów z oferty Black Red White czy jednego z naszych partnerów biznesowych. Jako platforma jesteśmy jednocześnie gwarantem jakości całego procesu i obsługi Klienta również po zakupie. Łukasz Wójcik, Marketplace Manager
Przejrzysty model współpracy
Black Red White stawia na jasne i przejrzyste zasady współpracy. Swoim partnerom oferuje nie tylko możliwość sprzedaży produktów za pośrednictwem strony brw.pl, ale też indywidualne podejście oraz opiekę na każdym etapie integracji. Dzięki usłudze marketplace partnerzy będą mogli korzystać z doświadczenia oraz zasięgu jednego z największych sklepów e-commerce w Polsce, zyskać nowych Klientów i wypromować własne produkty.
Dołącz do marketplace Black Red White i sprzedawaj swoje produkty w jednym z największych sklepów e-commerce w Polsce!