Przejdź do sklepu brw.pl

Black Red White – zmiany

Czytaj
20.07.2015

Black Red White – zmiany

Jako największa polska marka meblowa kontynuujemy proces rozwoju spółki i elastycznie reagujemy na potrzeby rynku. Efektem są zmiany w naszej komunikacji wizualnej, które obejmują m.in. wprowadzenie nowego logo.

Nasze unowocześnione logo wyróżnia się prostym, jednoelementowym krojem zapisu i nowymi czcionkami – Superclarendon Black oraz Ubuntu. Oprócz tego wprowadzamy do języka komunikacji hasło przewodnie – „Moja planeta. Dom”, które wyraża charakter przeprowadzanego rebrandingu.

Rebranding on-line

Modernizacja wizerunku naszej marki objęła przebudowę witryny internetowej www.brw.pl i otwarcie kanałów w social media. Strona www zyskała nie tylko odświeżony design, lecz także nowe funkcjonalności. Nasi klienci znajdą na niej więcej zdjęć mebli i dodatków, inspirujące aranżacje oraz oferty specjalne. Duże i efektowne moduły gwarantują łatwiejszą nawigację po stronie, a także wśród asortymentu. Nowością jest dostępność dekoracji i akcesoriów na witrynie głównej e-sklepu w zakładce „Wszystkie produkty”, jak również jeden koszyk zakupowy dla mebli i dodatków. Dla wygody użytkowników stworzyliśmy mobilną wersję strony, która jest dostępna na smartfony i tablety. Oprócz tego Black Red White uruchomiło swój oficjalny profil na Facebooku, który służy do komunikacji z klientami, informowania o nowościach produktowych oraz promocjach.

Rewitalizacja salonów stacjonarnych

Istotny element naszego rebrandingu stanowi także modernizacja salonów firmowych i dopasowanie ich do zmieniających się potrzeb zakupowych klientów. Zmiany mają na celu podkreślenie przyjaznego charakteru marki oraz ułatwienie klientom znalezienie inspiracji do urządzenia przytulnego domu – oczywiście z pomocą naszych mebli i akcesoriów Black Red White. Jako pierwszy został zmodernizowany salon w Będzinie, który oferuje wiele pomysłów na wyposażenie wnętrz w przyjaznym i nowoczesnym, multimedialnym otoczeniu. Zakończenie adaptacji nowych formatów graficznych i oznakowań wszystkich punktów handlowych jest planowane do końca 2016 roku.

Jak oceniasz ten tekst?

Średnia ocena 0 / 5. Liczba głosów: 0