Black Red White – meble i akcesoria do domu
Koszyk
Ulubione

Zwrot zamówienia internetowego

Zamówione produkty nie spełniły Twoich oczekiwań? Rozmyśliłeś się z zakupu? Mebel lub dodatek nie pasuje do aranżacji?

Możesz go zwrócić! Masz 14 dni na odstąpienie od umowy kupna-sprzedaży zawartej w sklepie online.

Jak przebiega zgłoszenie

1
Wypełnij formularz zwrotu
Wypełnij formularz zwrotu na stronie www.brw.pl. Wskaż zwracane produkty oraz sposób zwrotu.
2
Starannie zapakuj i zwróć produkty
W zależności od sposobu realizacji oraz zwracanych produktów, dostarcz je do salonu sprzedaży lub wyślij firmą kurierską na wskazany adres
3
Pieniądze wracają do Ciebie
Zwrot pieniędzy otrzymasz w ciągu 14 dni od otrzymania i weryfikacji zwracanych produktów.

Chcesz zwrócić zamówienie?

Wpisz numer zamówienia, a powiemy Ci, w jaki sposób dokonać zwrotu.

Najczęściej zadawane pytania

Zwróciłem zakup, kiedy dostanę zwrot pieniędzy?

Zwrot jest realizowany w ciągu 14 dni od otrzymania towaru przez sprzedawcę.

Czy mogę zwrócić materac?

Jeżeli kupiłeś materac przez Internet, możesz zwrócić produkt w ciągu 14 dni od daty dostawy. 

Czy mogę dokonać zwrotu, jeśli składałem zamówienie w salonie?

Nie przyjmujemy zwrotów towaru, jeśli zamówienie było składane w salonie sprzedaży stacjonarnie. 

Czy mogę dokonać zwrotu, jeśli składałem zamówienie internetowe lub na infolinii?

Zgodnie z ustawą o Prawach Konsumenta zwrot jest możliwy dla zakupów dokonywanych na odległość przez osoby fizyczne. W ciągu 14 dni od otrzymania towaru należy poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia. Dokument oświadczenia o odstąpieniu od umowy można przesłać do Sprzedawcy drogą elektroniczną na adres mailowy Sprzedawcy, przez formularz dostępny na stronie www.brw.pl lub pocztą tradycyjną.


Jeżeli składałeś zamówienie internetowe, masz możliwość zgłoszenia zwrotu pod adresem https://www.brw.pl/zwroty/ Towar należy zwrócić w ciągu 14 dni od momentu, w którym przekażesz nam wzór odstąpienia od umowy.

 

Sposób zwrotu towaru zależy od sposobu realizacji zamówienia:

  • Jeśli odbierałeś towar osobiście lub przyjechał do Ciebie transportem z salonu, należy go zwrócić bezpośrednio do tego salonu.
  • Jeżeli otrzymałeś artykuły wyposażenia wnętrz lub oświetlenie kurierem, należy odesłać towar bezpośrednio do sprzedawcy wymienionego na wzorze odstąpienia od umowy lub zanosząc do najbliższego salonu firmowego. Listę salonów firmowych znajdziesz pod linkiem https://www.brw.pl/siec-sprzedazy/. Koszt wysyłki do sprzedawcy ponosi konsument.
  • Jeśli otrzymałeś meble kurierem, należy odesłać towar bezpośrednio do sprzedawcy wymienionego na wzorze odstąpienia od umowy. Koszt wysyłki do sprzedawcy ponosi konsument.

Inne szczegóły na temat prawa zwrotu zamówienia składanego na odległość znajdziesz w regulaminie. Punkt XVII. Konsumenckie prawo odstąpienia od umowy sprzedaży.
 

Czy mogę zwrócić uszkodzony towar?

Jeżeli otrzymałeś uszkodzony towar i chcesz go zatrzymać, złóż reklamację. Zgłoszenie reklamacyjne możesz wysłać na adres mailowy reklamacje@brwsa.pl, przez formularz na stronie https://www.brw.pl/reklamacje/, przez chatbot lub podczas wizyty w salonie, w którym zakupiłeś towar.

Jeżeli jednak chcesz oddać towar, postępuj zgodnie ze wskazówkami dotyczącymi zwrotu: https://www.brw.pl/zwroty/.

Czy mogę zwrócić zmontowany mebel?

Masz możliwość zwrotu zmontowanego mebla. Sprzedawca ma jednak wtedy prawo do zmniejszenia wartości towaru z uwagi na korzystanie z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. Ewentualne zmniejszenie wartości będzie ustalane przez sprzedawcę po otrzymaniu przez niego towaru i ustaleniu stopnia zużycia lub uszkodzenia.