Zamówione produkty nie spełniły Twoich oczekiwań? Rozmyśliłeś się z zakupu? Mebel lub dodatek nie pasuje do aranżacji?
Możesz go zwrócić! Masz 14 dni na odstąpienie od umowy kupna-sprzedaży zawartej w sklepie online.
Zwrot jest realizowany w ciągu 14 dni od otrzymania towaru przez sprzedawcę.
Jeżeli kupiłeś materac przez Internet, możesz zwrócić produkt w ciągu 14 dni od daty dostawy.
Nie przyjmujemy zwrotów towaru, jeśli zamówienie było składane w salonie sprzedaży stacjonarnie.
Zgodnie z ustawą o Prawach Konsumenta zwrot jest możliwy dla zakupów dokonywanych na odległość przez osoby fizyczne. W ciągu 14 dni od otrzymania towaru należy poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia. Dokument oświadczenia o odstąpieniu od umowy można przesłać do Sprzedawcy drogą elektroniczną na adres mailowy Sprzedawcy, przez formularz dostępny na stronie www.brw.pl lub pocztą tradycyjną.
Jeżeli składałeś zamówienie internetowe, masz możliwość zgłoszenia zwrotu pod adresem https://www.brw.pl/zwroty/ Towar należy zwrócić w ciągu 14 dni od momentu, w którym przekażesz nam wzór odstąpienia od umowy.
Sposób zwrotu towaru zależy od sposobu realizacji zamówienia:
Inne szczegóły na temat prawa zwrotu zamówienia składanego na odległość znajdziesz w regulaminie. Punkt XVII. Konsumenckie prawo odstąpienia od umowy sprzedaży.
Jeżeli otrzymałeś uszkodzony towar i chcesz go zatrzymać, złóż reklamację. Zgłoszenie reklamacyjne możesz wysłać na adres mailowy reklamacje@brwsa.pl, przez formularz na stronie https://www.brw.pl/reklamacje/, przez chatbot lub podczas wizyty w salonie, w którym zakupiłeś towar.
Jeżeli jednak chcesz oddać towar, postępuj zgodnie ze wskazówkami dotyczącymi zwrotu: https://www.brw.pl/zwroty/.
Masz możliwość zwrotu zmontowanego mebla. Sprzedawca ma jednak wtedy prawo do zmniejszenia wartości towaru z uwagi na korzystanie z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. Ewentualne zmniejszenie wartości będzie ustalane przez sprzedawcę po otrzymaniu przez niego towaru i ustaleniu stopnia zużycia lub uszkodzenia.