Dodaj produkty do koszyka i jako sposób płatności wybierz eRaty. Złóż zamówienie.
2. Wypełnij wniosek
Wypełnij wniosek – wpisz potrzebne dane i wybierz dogodną liczbę rat.
Otrzymasz propozycję umowy. Zapoznaj się z warunkami umowy i zaakceptuj je.
3. Potwierdź umowę
W celu potwierdzenia danych wykonaj przelew weryfikacyjny o wartości 1 zł.
4. Ciesz się swoim zamówieniem
Wkrótce zamówienie trafi w Twoje ręce!
lub Zadzwoń i zamów +48 84 685 02 02
Za daleko? Dodaj produkt do koszyka i wybierz dogodną opcję dostawy.
Zadzwoń i zamów +48 84 685 02 02
Produkt z oferty Black Red White,
realizuje Ragaba
Szukasz pomysłu na aranżację domowego home office, a może chcesz wprowadzić trochę designu do Twojego biura? Dobrym wyborem będzie biurko Lillo. To stylowa propozycja mebla, który pozwala na wygodną pracę, a równocześnie dobrze współgra z pozostałymi elementami wyposażenia.
Biurko wyróżnia się lekkim i wyrafinowanym designem. To wrażenie potęgują wysokie i smukłe nogi, które zostały wygięte w sposób charakterystyczny dla mebli ludwikowskich. Równocześnie naturalny materiał drewna i prosty blat nawiązują do stylu skandynawskiego.
Biurko dostępne jest w trzech wariantach kolorystycznych: białym, jasnoszarym i grafitowym. Możesz wybierać także między trzema szerokościami blatu, dzięki czemu z łatwością dopasujesz rozmiar mebla do Twojego wnętrza.
Pod blatem biurka została umieszczona praktyczna szuflada, do której odłożysz drobne akcesoria biurowe lub notes z telefonami. Biurko dostępne jest w trzech wariantach szerokości.
Na podstawie adresu email jaki został podany podczas dodawania opinii BRW S.A. weryfikuje czy jest on zgodny z adresem użytym do zakupów na stronie www.brw.pl. Jeśli adres jest zgodny z adresem podanym podczas zakupów i w zamówieniu znajduje się produkt, do którego została wystawiona opinia zostaje ona oznaczona jako "Potwierdzony zakup".
Opinia została wystawiona przez Klienta Black Red White, który kupił ten produkt w naszym sklepie.
Opinia została wystawiona przez Klienta Black Red White, który kupił inne produkty z oferty. Nie możemy potwierdzić, że kupił ten produkt.
Nie jesteśmy w stanie potwierdzić, że autor opinii kupił ten produkt oraz że jest naszym Klientem.
Opinie liczymy na podstawie średniej arytmetycznej ze wszystkich opublikowanych opinii dla danego produktu. Nie uwzględniamy opinii usuniętych zgodnie z regulaminem lub na prośbę kupującego.