Free Style rewolucjonizuje koncepcję prostownicy.
Jej siła tkwi w opracowanym projekcie, który czyni ją ekskluzywną: w przeciwieństwie do konwencjonalnych prostownic, które otwierają się i zamykają z nieuniknioną utratą ciepła,
Free Style jest wyposażony w stały centralny otwór, przez który przepływają włosy. Ta innowacja gwarantuje stałą optymalną temperaturę podczas prostowania, zapewniając doskonałe, długotrwałe rezultaty. Ponieważ do zamknięcia prostownicy nie jest wymagany nacisk, ręce mogą teraz swobodnie poruszać się na każdym paśmie, dużym lub małym, a tym samym uzyskanie idealnej gładkości lub naturalnej fali jest znacznie łatwiejsze i szybsze.
To najnowocześniejsze rozwiązanie, które upraszcza stylizację i nie obciąża nadgarstka.
Antypoślizgowy i przeciwoparzeniowy uchwyt zapewnia maksymalny komfort podczas użytkowania.
WOLNOŚĆ: Stały otwór centralny umożliwia swobodne ruchy z/na każdą stronę. Wolność do wyrażania i tworzenia bez bólu.
CZĘSTOTLIWOŚĆ: Działa na strukturę włosa = brak kompresji. Może być stosowana każdego dnia.
4 NARZĘDZIA W 1: Prostownica + szczypce + lokówka + szczotka (przed stylizacją), czyli rozwiązanie "wszystko w jednym".
INNOWACJA: Nie wymaga otwierania/zamykania płytek,
ergonomiczny i ekskluzywny wygląd, aktualne rozwiązanie dla fryzjerów.
BEZPIECZEŃSTWO: Jego struktura pozwala uniknąć poparzeń fryzjera jak i klienta;
wysoka jakość materiału;
temperatura do 220°C; praca bez ryzyka
WYDAJNOŚĆ: Wyposażona w specjalne opory jak tradycyjna płyta, ale o większej efektywności
DANE TECHNICZNE
- - płytki turmalinowo-ceramiczno-tytanowe
- - wymiary płytek : 95 x 25 mm
- - przycisk regulacji temperatury od 160°C do 220°C z cyfrowym wyświetlaczem
- - zwiększona odporność ceramiki MCH dla stabilniejszej temperatury podczas użytkowania
- - podwójne napięcie (110-240 V)
- - wyłącza się automatycznie po jednej godzinie bezczynności
Nasza marka przeszła głęboką przemianę, od projektu produktu po jego opakowanie. Zmienione zostały też narzędzia handlowe. Oferujemy wybór zgodny z samą naturą Upgrade.
Naszą naturę wyrażają też zmiany - postęp, ruch do przodu, wzrost, poprawa. Dokonując tych zmian, w centrum uwagi zawsze stawialiśmy stylistów włosów - potrzebę wyposażenia ich w ergonomiczne narzędzia o neutralnym, eleganckim
wyglądzie. Produkty w kolorze głębokiej czerni, z nowym projektem graficznym charakteryzują się wyraźnym minimalizmem i harmonią podkreślającą ich linie. Pozostając wiernym tożsamości marki, sprzęt posiada kolor czerwony jako podstawę logotypu oraz kolor biały będący nośnikiem wolności i przejrzystości, które definiują społeczność UPGRADE.
Wszystko to dla prostej, ale jednocześnie wyrazistej komunikacji z naszymi odbiorcami. To wszechstronny przekaz pasji, która jest obecna w naszym codziennym życiu.