lub Zadzwoń i zamów +48 84 685 02 02
Zadzwoń i zamów +48 84 685 02 02
Sprzedaje i realizuje trend-home
Kieliszki do wódki Aquavit 6 sztuk marki Lyngby Glas.
Sześć różnokolorowych, ręcznie dmuchanych kieliszków do sznapsa (fioletowy, niebieski, dymny, bursztynowy, zielony i żółty). Posiadają smukłą i wysoką nóżkę, dzięki czemu pięknie się prezentują i są ergonomiczne.
Kieliszki oprócz różnych kolorów są dodatkowo w innych kształtach, dzięki temu wyeliminujemy możliwość pomyłki podczas spotkań przy stole. Eklektyczne kieliszki nie tylko będą spełniać funkcję użytkową, ale dodatkowo będą efektowną i niebanalną ozdobą. Mają pojemności od 25 do 50 ml.
Produkty z serii Aquavit wytwarzane są ręcznie, mogą posiadać, drobne nierówności, pęcherzyki powietrza, różne nasycenie koloru, co jest naturalne dla takiego procesu wytwórczego i sprawia, że każdy egzemplarz jest unikatowy.
Lyngby Glas to duńska firma z ponad 80-letnim doświadczeniem, która w chwili obecnej jest jedną z głównych hut szkła w tym rejonie. Marka specjalizuje się w produkcji wysokiej jakości szkła użytkowego, łącząc klasyczne rozwiązania z aktualnymi trendami.
Szkło Lyngby Glas cechuje wyjątkowa przejrzystość i wytrzymałość, które zostały uzyskane dzięki opatentowanemu procesowi obróbki bezołowiowej masy szklanej. Ponadczasowy i elegancki design w połączeniu z wysoką jakością krystalicznie czystego szkła, które nie zawiera substancji szkodliwych dla zdrowia, to atuty produktów tej marki.
Na podstawie adresu email jaki został podany podczas dodawania opinii BRW S.A. weryfikuje czy jest on zgodny z adresem użytym do zakupów na stronie www.brw.pl. Jeśli adres jest zgodny z adresem podanym podczas zakupów i w zamówieniu znajduje się produkt, do którego została wystawiona opinia zostaje ona oznaczona jako "Potwierdzony zakup".
Opinia została wystawiona przez Klienta Black Red White, który kupił ten produkt w naszym sklepie.
Opinia została wystawiona przez Klienta Black Red White, który kupił inne produkty z oferty. Nie możemy potwierdzić, że kupił ten produkt.
Nie jesteśmy w stanie potwierdzić, że autor opinii kupił ten produkt oraz że jest naszym Klientem.
Opinie liczymy na podstawie średniej arytmetycznej ze wszystkich opublikowanych opinii dla danego produktu. Nie uwzględniamy opinii usuniętych zgodnie z regulaminem lub na prośbę kupującego.