Dodaj produkty do koszyka i jako sposób płatności wybierz eRaty. Złóż zamówienie.
2. Wypełnij wniosek
Wypełnij wniosek – wpisz potrzebne dane i wybierz dogodną liczbę rat.
Otrzymasz propozycję umowy. Zapoznaj się z warunkami umowy i zaakceptuj je.
3. Potwierdź umowę
W celu potwierdzenia danych wykonaj przelew weryfikacyjny o wartości 1 zł.
4. Ciesz się swoim zamówieniem
Wkrótce zamówienie trafi w Twoje ręce!
lub Zadzwoń i zamów +48 84 685 02 02
Za daleko? Dodaj produkt do koszyka i wybierz dogodną opcję dostawy.
Zadzwoń i zamów +48 84 685 02 02
Produkt z oferty Black Red White,
realizuje Halmar
Wiesz, czym jest kawaii? To japońska estetyka, inspirowana między innymi zachodnią kulturą i bajkami dla dzieci. Przymiotnik ten w języku japońskim oznacza bycie “uroczym” i “malutkim”, a czołową postacią tego stylu jest Hello Kitty, maskotka i postać reklamowa, zainspirowana kotem z Alicji w Krainie Czarów. Fotel młodzieżowy Kitty wyróżnia oparcie w kształcie kociego pyszczka.
Różowe krzesło biurowe jest powleczone ekoskórą i obite miękką pianką tapicerską. Techniczne elementy krzesła, w tym kauczukowe, antypoślizgowe kółka i mechanizm z podnośnikiem wykonane są z czarnego tworzywa.
Różowy fotel na kółkach osadzony jest na pięcioramiennym stelażu. W zestawie znajdują się również podłokietniki, na których nastolatek oprze ręce.
Mebel ma regulowaną wysokość całkowitą 76-86 cm. Siedzisko możesz ustawić na wysokości między 44-54 cm. Jego szerokość wynosi 54, zaś głębokość wynosi 49 cm.
Na podstawie adresu email jaki został podany podczas dodawania opinii BRW S.A. weryfikuje czy jest on zgodny z adresem użytym do zakupów na stronie www.brw.pl. Jeśli adres jest zgodny z adresem podanym podczas zakupów i w zamówieniu znajduje się produkt, do którego została wystawiona opinia zostaje ona oznaczona jako "Potwierdzony zakup".
Opinia została wystawiona przez Klienta Black Red White, który kupił ten produkt w naszym sklepie.
Opinia została wystawiona przez Klienta Black Red White, który kupił inne produkty z oferty. Nie możemy potwierdzić, że kupił ten produkt.
Nie jesteśmy w stanie potwierdzić, że autor opinii kupił ten produkt oraz że jest naszym Klientem.
Opinie liczymy na podstawie średniej arytmetycznej ze wszystkich opublikowanych opinii dla danego produktu. Nie uwzględniamy opinii usuniętych zgodnie z regulaminem lub na prośbę kupującego.